A serial killer sows panic in a slum area where refugees, petty thieves and prostitutes live. A veteran policeman, who has a bad reputation with his superiors, investigates the case on his own. What starts off as a genre thriller quickly turns into a political fable in which a religious sect pursues the same aim as the governmental authorities: the elimination of all sinners. Characters, issues and images that you don't usually find in Iranian cinema.