The main character in this debut film is a young compulsive gambler who lives according to the dictates of a dice whose decisions he strictly carries out. A gambling debt forces him to face up to a series of problems whose solution he entrusts to chance even though this doesn't always provide the most advisable solutions. The maker of this film has mastered all aspects of its production with remarkable skill and cleverly directs the work of an actor who has extraordinary presence.