A village is shocked by a railway accident that leaves a widow and a devastated driver in its wake. Among the residents of the village there are a photographer who has been diagnosed with cancer and who can't get over his father's death, a painter who constantly has visions with the worst possible omens and a journalist who feels he's a failure. An unusual debut film that uses highly original animated images.