Portrait of a grandmother and her granddaughter who live together in a humble house in the village of San Vicente del Raspeig in Alicante. A company has bought the plot and plans to knock down the building and put up a new block of flats. Grandmother and granddaughter don't experience their forced removal in quite the same way. An exquisitely filmed documentary that focuses on the personality of this anonymous grandmother who dominates the entire film with her presence and manages to win over the audience.