Fernando Tejero heads a choral cast in a comedy that is directly inspired by the tradition of the classic Spanish farce. Set in a neighbourhood on the outskirts of Madrid where football embodies the dreams of a group of people who don't have too much going for them in life, this tragicomedy stars Marta Larralde, María Botto and Cristina Alcázar in the leading female roles.