Cayetana Guillén Cuervo and Santi Millán star in this entertaining comedy by Lluís-Anton Baulenas, that Ventura Pons has adapted with uninhibited freshness and joy. A far from ghostly night-time Barcelona is the setting for an idiotic, multilingual and sexually explicit love affair between a young man who's right in the middle of a crisis and a carefree girl who puts up posters at night.