A man clumsily prepares a dinner for a woman he has a date with but things don't go exactly as expected. His next-door neighbor, in an urgent need, enters his apartment and bothers him in his preparations. As a result of terrible missunderstanding, the latter will die from a knife stuck in her stomach.