Alejandro and Ramón are two frustrated actors. Alejandro has retired from the stage for 10 years and works as a teacher in a School of Dramatic Art. Ramón, in search of work, is willing to become any character. Envisia and rivalry bring them together in the final fight. But not all men can with heels.