So, the age-old factory has closed down? It doesn't matter; the model employee heads off to work each morning as if nothing had happened. The demolition crew have turned up? Oh dear! That's quite a different kettle of fish, but nothing is impossible in this rather surreal black comedy, that was a revelation at Films in Progress 7.