The film is about the life of Pedro Vargas (who plays himself), a 30-year-old with a physical handicap and slight mental disability who lives in the San Gregorio slum. But none of this stops him from playing the hero of this beautiful love story with his ?princess? Cati, sufferer of a severe mental disability. However, Pedro?s mother and Cati?s sister are against the relationship.