A humble tennis coach manages to go up in the world when he marries a wealthy pupil's sister. After his pupil splits up with his girlfriend he begins a passionate relationship with her. A categorical rebuff to those people who always claim that Woody Allen invariably makes the same film, its use of opera, the adoption of violent solutions to conflicts and some highly sexy passionate love scenes are just some of the innovative features in this film, which caused a sensation at Cannes in 2005.