Eleonora, a young Italian, arrives at the house that she has inherited from her dead lover. Leslie is the person who looks after this enigmatic mansion and safeguards the darkest secrets of its previous owner. The youngster and the caretaker embark on a relationship of mutual dependence and the house will be the refuge where they will give free rein to their feelings. Second film by Giada Colagrande after Aprimi il Cuore (Open My Heart) (2002), well-received at numerous international festivals and nominated by Italian critics as most promising new director of the year. On this occasion she writes and co-stars together with the great actor Willem Dafoe in this intimate suggestive drama in which they subtly play with the concepts of space, memory, fear, love and madness.