Brenda, Sue and Ellen, who are all about 50, travel to a luxury hotel complex in Haiti in search of easy sex, a touch of the good life and pleasant company. These are the 1970s and the dictator's highly visible brutal police who control all the reins of power won't hesitate to take drastic reprisals. After Ressources humaines and L'emploi du temps, premiered in Zabaltegi, Laurent Cantet confirms that he is a consummate filmmaker, with complete mastery of all his narrative resources in one of the top films of the year.