Two young volunteers prepare a suicide bombing on Palestinian soil that they have to carry out in Israel. One of them has a girlfriend, the daughter of a hero in the resistance, who tries to dissuade them. A depressingly topical story that looks at the conflict from the inside and reveals how the director sincerely aims to provide a lucid objective analysis of the situation, even though this will inevitably prove to be controversial. The film sparked off a wide variety of reactions at the latest Berlin Film Festival.