Nine important moments in the lives of nine different women, each filmed in a continuous sequence shot and performed by an extraordinary cast of actresses. They won the Collective Performance Award while the Golden Leopard went to this American film by the Colombian Rodrigo García at the recent Locarno Film Festival.