Jarmusch won the Grand Jury Award at Cannes with the journey that a man goes on to visit the women he's loved in the past to try and discover which one of them is the mother of a son who he didn't know existed. The director's emotional aesthetic minimalism reaches its peak with a splendid cast headed by a peerless Bill Murray.