Etxekoak aurrera atera ahal izateko, gizon langabetu batek gauero taxiak lapurtuko ditu. Horietan lan egin eta, ondoren, itzuli egingo ditu, autoaren erabileragatik irabazitako diruaren zati bat bertan utzita. Poliziarentzat gaizkilea da. Guztientzat dohako dirua aldarrikatzen duen plataforma baten iritziz, berriz, politikoki ez onartua. Dokumentalen modura filmatutako fikziozko zinta hau gertakari errealetan oinarritua dago eta komedia eta satira nahasten ditu, ekimenekin aurrera darraion hiritar-plataforma bati autokritika argia eginez, halaber.