Daniel kazetariak laster 30 urte beteko ditu. Egunkarian ustez bere buruaz beste egin duen gizon baten heriotza misteriotsua argitzea eskatuko diote, Marcela argazkilari isilarekin batera. Hasieran neska Danielen gustukoa izango ez bada ere, piskanaka hobe moldatuko dira. Erakutsitakoa baino askoz gehiago adierazten duten isilune, keinu eta begiradez jositako film intimista da. Aktoreen artean, argentinar zinema gazteko aurpegi ezagunenak azaltzen dira.