Brian Jones, The Rolling Stones taldeko gitarra-jole eta sortzaileetakoa, bere etxeko igeritokian ito egin zen, 1969an. Istripua ote? Stephen Woolley, Neil Jordanen filmen ohiko ekoizleak zuzendutako lehen luzean, sexu, droga, rock & roll eta intrigen garai hartan jazotako heriotz haren balizko eragileak berreraikitzen ditu.