Hiltzaile profesional bikote batek lana hoztasun handiz betetzen du, emazteak hurrengo biktima haurdun dagoen emakume bat dela ikusirik errukituta umea erditzen lagundu eta etxera eramango duen arte. Jeneroko film honek gidoi landu bat, errealizazio aberatsa eta luxuzko aktore taldea azpimarratzekoak ditu. Hollywoodeko estudio guztiek baztertu arren Oscarra lortu zuen Monster's Ball (Marc Foster, 2001) ekoiztu izanagatik zinemaren mekan ospe handia lortu duen gizon independente baten lehen film luzea da.