Neska batek, senargaia duenez, ez dio jaramonik egingo atzetik duen bulegoko lankideari. Ustekabean senargaiak harremana hautsiko duenean, neskak lankidearekin elkartu eta ezkontzea erabakiko du. Bien arteko istorioak ez du, ordea, askorik iraungo. Ederki filmatutako kontakizun intimista honek Koreako zinemagintzako bi aktore gazte ezagunenak aurkezten ditu rol nagusietan.