Gizon batek ondoko jokoa asmatu du: metroan, erakargarriak zaizkion emakumeen atzetik joatea. Joko honen bitartez, neska autista baten ama, lagun mina bihurtuko den emakume itsua eta call-girl profesional bat ezagutuko ditu. Oinarritzat duen Cortázarren ipuinaren izaerari leialki eusten dion filma, pertsonaia erakargarriez josia eta txukun filmatua.