Auto batek ume bat harrapatuko du, ondoren ihes eginez. Emakume bati umearen gorpua ikustea irudituko zaio eta poliziarengana joko du. Baina gorpua desagertu egin da. Biharamunean, berriz, gorpua berriro azalduko da. Susmoak herritarren artean zabalduko dira, guztiek zerbait izkutatzen baitute. Kontakizun harrigarria da, non aurrikusi ezineko pertsonaien erreakzioek suspentsea ohiko ereduetatik areagotzen duten. Estilo hotz, ziztatzaile eta oso pertsonalaz egindako opera prima da.