Gazte bat lanetik bota egingo dute, eragin ez duen akats batengatik. Ondorioz, bere buruaz beste egitea erabakiko du. Haren lagun minak, zuzengabekeria horren aurrean, lagunaren enpresa ohiko zuzendariarengana joko du. Salaketa film honek ez du pertsonaien barneko-drama alde batera uzten, eta, lehen luzea dela kontuan izanik, harrigarriak ditu errealizazio lana eta aktore talde paregabea, non protagonista Olivier Gourmet nabarmengarri bat den.