Herri txiki bateko emakumeek euren arazo eta aldarrikapenak islatuko dituen antzezlana prestatzeko laguntza eskatuko diote eskolako irakasleari. Gizonek, berriz, egitasmoa ez dute begi onez ikusiko. Fikzioa eta dokumentala nahasten dituen film honen zuzendariak pertsonaien asmo eta ametsak bereak egiten ditu, ikusentzuleari erakusgarri handiko abentura bitxi eta dibertigarria eskainiz.