Hiltzaile batek errefuxiatuak, lapur txikiak eta prostitutak bizi diren auzo txiro bateko biztanleak erabat izututa dauzka. Nagusiek gaizki begiratzen duten polizia zahar batek kasua bere kabuz ikertuko du. Filma jeneroko thriller baten modura hasi eta, laster, fabula politikoa bihurtuko da, non sekta erlijiotsu batek gobernuko agintarien asmo ber-berak dituen. Alegia, pekatari guztiak desagertaraztea. Iraniar zineman oraindaino ezagutzen ez ziren pertsonaiak, gaiak eta irudiak biltzen ditu.