Bizirauteko lan-anitzak edukitzera behartuta dauden bi neska gazteen bizitza zaila erakusten du. Bata espainiarra eta kubatar etorkin ilegala bestea, altzari-lantegi batean lan egiten dute, non nagusietako baten jazarpena jasan beharko duten, tratu hobeago baten truke. Dokumentalgile aditu baten fikziozko bigarren lanak ikusentzuleen gertukoak diren egoerak eraginkortasun handiz islatzen ditu. Bi neska protagonista gazteek lan bikaina egiten dute.