Opera prima honen pertsonaia nagusia ludopata gazte bat da, dado baten emaitzekin erabat baldintzatuta bizi dena. Jokoan sortutako zor baten eraginez arazo pilari aurre egin beharko die, eta hartarako, zoriaren esanak jarraituko ditu, gehienetan kaltegarriak badira ere. Film honen egileak eszenaratzearen osagarri guztiak gaitasun bereziaz menderatzen ditu eta aktore nabarmen baten lana ederki zuzentzen du.