Beste mozkorraldi baten ondoren, ganibet-jaurtitzaile bat zirkotik botako dute. Bere autobusarekin herrialdea zeharkatuko du, kaleko-ikuskizunak eskainiz, prostituta bat, akordeoi-jole goibel bat eta Polonian barrena turista moduan dabilen neska frantziar bat lagun dituela. Road movie berezi honetan kaleko-ikuskizunek garrantzi handia dute, eta oso nabarmengarria da, halaber, sekuentzia guztien errealizazio zehatza. Zinemagintza poloniarraren itzulera esanguratsua.