Herri osoa alargun bat eta gidari atsekabetu bat utzi dituen tren istripuarekin hunkituta dago. Herritarren artean, minbizia duela jakin berri duen prentsa argazkilari bat dago, aitaren heriotza ezin gainditurik bizi dena; etengabe irudipen itsusienak aurrikusiko dituen margolari bat, eta bere burua frakasatutzat duen kazetari bat. Opera prima bitxi honek animaziozko irudi originalak erabiltzen ditu.