Eleonora italiar gazteak hildako maitalearen etxea jarauntsi du. Hantxe, Leslie, etxe misteriotsu horren zaindaria topatuko du, jabearen sekretu ilunenak ezagutzen dituen gizona. Bien artean harreman estua sortuko da eta, aurrerantzean, etxea euren sentimenduen gotorleku bihurtuko da. Giada Colagranderen bigarren luzea, nazioarteko zenbait jaialditan saritutako Aprimi il Cuore (Open My Heart) (2002) arrakastatsuaren ondoren filmatua. Italiar kritikariek urteko zuzendari berri onena izendatutako zinemagile honek, espazioa, oroitzapenak, beldurra, maitasuna eta eromenarekin jokatzen duen drama barnerakoi eta iradokitzaile honen gidoia idazteaz gain, Willem Dafoe aktore nabarmenaren alboan rol garrantzitsua antzezten du.