Brenda, Sue eta Ellen, berrogeita hamar bat urteko emakumeak, Haitiko hotel batera doaz, sexu erraza, bizitza gozagarri eta giro atsegin baten bila. 70eko hamarkada da eta diktadorearen poliziak, oso boteretsua eta nonahi ageri dena, han eta hemen gupidarik gabe zigortzea du helburu. Zabaltegin aurkeztutako Ressources humaines eta L'emploi du temps filmen ondoren, Laurent Cantetek baliabide narratibo guztiak ederki menderatzen dituen zinemagile osoa dela erakutsi du. Aurtengo film onenetakoa.