Bi gazte bolondres Israelen egiteko atentatu suizida prestatzen ari dira, palestinar lurraldean. Horietako baten neskalaguna, erresistentziako heroi baten alaba, asmoa burutik kentzen saiatuko da. Gaurkotasun handiko zorigaitzeko gaia jorratzen du, gatazka barnetik aztertua eta egilearen aldetik azterketa azkar eta objetiboa egiteko asmoa argi uzten duena, nahiz eta eztabaidagarria izan daitekeenik ezin den ukatu. Berlingo azken Jaialdian erreakzio ezberdinenak eragin zituen filma.