Beste hainbat emakumeren bizitzako bederatzi une garrantzitsu, bakoitza sekuentzia-plano bakarrez filmatua eta emakumezko aktore talde miresgarri batek antzeztua. Antzezpen onenaren taldeko saria beraientzat eta Urrezko Leopardoa Rodrigo García kolonbiarraren film iparramerikar honentzat, Locarnoko azken Jaialdian.