Christine eguneroko bizitzan nahiz lanean fikzioa fantasiarekin nahasten duen artista da. Richardek oinetakoak saltzen ditu, 7 eta 14 urteko seme-alabekin bizi da eta Christine ezagutu izanak erabat zoratuko du. Miranda July abangoardiako artista ezagunak, bere lehen film luzea idatzi, zuzendu eta antzezten du. Elkar ulertu ahal izateko lagunen bilaketari buruzko fabula imaginatibo bat da, zinema amerikar independentearen adierazgarri paregabea. Sundanceko Jaialdiko Epaimahaiaren Sari Berezia jaso zuen eta 2005eko Canneseko ezustekoetako bat izan zen, opera prima onenaren Urrezko Kamera eta Kritikaren Asteko Saria irabaziz, besteak beste.