Itsas-gizon batek utzitako neska bat topatuko du. Haren ardura hartuko du, neskak hemezortzi urte betetzen dituen egun berean ezkonduko dela aginduz. Ontzia alokatzen dioten arrantzaleen artean, batzuk neska seduzitzen saiatuko direla ohartuko da eta, bere modura, horiek gainetik kentzea lortuko du. Ia elkarrizketarik gabe, soinu banda bereziki zainduz eta sekuentzia zoragarriez josiz, Kim Ki-duk zuzendariak ikus-olerki ederra osatu du, non neska gazte protagonistaren aurpegi fina oso lagungarria den.