Tavernierrek Kanbodia bezalako herrialde exotiko eta urruna aukeratu du desira baten istorioa filmatzeko, seme bat izateko desira, alegia. Isabelle Carré eta Jacques Gamblinek antzeztutako bikote gazteak adopzio legalaren eta legez kontrakoaren errealitate izugarri korapilatsuari aurre egin beharko dio, baita beren beldurrei ere. 1999an zinemaldiak atzera begirako bat eskaini zion zuzendari mirestuaren azken lana. Mosku, San Francisco eta New Yorkeko zine-jaialdietan aurkeztua.