Jarmuschek Epaimahaiaren Sari Nagusia jaso zuen, Cannesen. Seme ezagutu berriaren ama aurkitzekotan iraganean maitatu zituen emakumeengana joko duen gizonaren ibilbidea biltzen du. Zuzendariaren ohiko emozio eta estetika minimalista inoiz baino nabarmenagoa da, Bill Murray paregabea buru duen aktore talde zoragarriak antzeztutako lan honetan.