Marcos jeneral baten txoferra da, haren alaba Anaren gidaria, Zócalo plazan egunero egiten den banderaren jasoeraz eta eraisteaz arduratzen da, eta ume bat bahitzeko asmoa du, ustekabean hil egingo dena. Japón (2002) sarituaren egilearen bigarren luzea, gizarte mexikarraren ikur miretsienak barregarri uztera ausartzen da. Canneseko azken Jaialdian antzeko zitalkeriaz txalotua bezain gorrotatua izan zen.