Belarretan etzanda dagoen elementu bat, ez daki zer gertatzen den, altxatu eta gorputz bat ikusten du pasealekuan etzanda, hurbildu egiten da. Mugikorra jotzen du gorputzean, hartu eta poliziari deitzen dio. Sendatu egiten dute, eta patruila-autoan doanean, gertatutakoa gogoratzen du.