David, 25 urteko gazte bat, bere etxea balneario txiki batean eraikitzera behartu du aitak. Etxearen eraikuntzaren istorioa da hau, honen gorabeherena eta mundu berri batean bizirik irauteko Daviden borroka tragikomikoa, gizonak adina txakur dagoen toki batean, non bertan ia ez dagoen emakumerik eta gauzak gehien bat adiskidetasunagatik egiten diren.