1988. urtea da eta Juan Pablo II.a aita saindua Melo bisitatzera doa. Hura ikustera 50.000 pertsona inguru bilduko omen dira. Bertako biztanle apalek jendetza honi janaria eta edaria salduz aberastuko direlakoan daude. Beto, kontrabandista batek, berriz, bere etxe parean komun bat eraikitzea erabaki du eta berau alokatzea.