Pedro Vargasen bizitza kontatzen du (filman bere buruaz egiten duenak), gorputz eta adimen-urritasun bat pairatzen duen eta San Gregorio herrian bizi den 30 urteko gizonarena. Bere egoera ez da oztopo maitasun-istorio eder baten protagonista izateko, Catirekin batera, adimen-urritasuna nozi duen bere ?printzesarekin?. Pedroren ama eta Catiren ahizpa amodio honen gauzatzearen aurka ageri dira.