Iraultzaren urrezko urteetan jaio eta hazi zen kubatar belaunaldiari buruzko dokumental pertsonal eta autobiografikoa. Umetan ezagututako errealitate hura berreskuratzen saiatu den barneko erretratua da, eta heldutasunera iristean beren idealak behea jotzen ikusi zituen kubatar belaunaldi honen gaineko arakatzea.