Gregorio, Ingrid, Carmen eta Juni Corteztarrek etsai berri bati aurre egin beharko diote. Hau da, Silvester Stallonek antzezten duen Toymaker maltzurra, Carmen harrapatu eta alegiazko errealitate joko batean sartu duena. Arreba eta, bide batez, mundu osoa salbatu beharko duena Juni izango da. Ikusleek Spy Kids 3-D: Game Over-en erliebezko efektu harrigarriak betaurreko berezi batzuen bitartez ikus ahal izango dituzte.