Tani tatuwen piyabanna (Flying with One Wing), Sri Lankako pelikula ezezagun bat, Zabaltegin estreinatu zen duela bi urte ikusleen arreta erakarriz. Gero, hainbat sari eskuratuko zituen zinemaldi desberdinetan. Asoka Handagama zuzendariak Donostia aukeratu du berriro bere lan berria mundu mailan estreinatzeko, aurrekoa baino sofistikatuagoa eta produkzio baliabide gehiagorekin egina, baina hura bezain garratza eta probokatzailea. Zinegile sailkaezin baten melodrama indartsua.