50eko hamarkadako Huescako iparraldeko herrixka-talde bateko biztanleek euren etxe eta lurrak Estatuko baso-ondareari saldu zizkioten, eskualdea jenderik gabe utziz. Egun, biztanleek garai hartan bizi zuten miseria gogoratzen dute eta orain hiriko jendeak herrixka horiek okupatzeko modako gertakariaren aurrean euren eszeptizismoa agertzen dute. Tabula rasa filmeko Juan Miguel Gutiérrez zuzendariak, gaurkotasun handiko gai baten inguruan zehastasunez eginiko beste dokumental bat eskaintzen digu.