Leongo Piedrafita herrixkan arkeologo eta boluntarioz osaturiko talde bat Gerra Zibilean fusilatu eta hobi komunetan lurperatutako pertsonen gorpuzkien bila indusketa lanetan ari da. Oso izaera ezberdineko bi emakume dira Gerra Zibileko eta Frankoren garaiko biktima askoren memoria berreskuratzeko borrokaren urrats garrantzitsua den dokumento honen haria. Filmaren hainbat unetan emozioa eutsiezina izatea lortzen du Israel Sánchez Prietok.