Duela gutxiko espainiar zinemako muntatzaile zinematografiko oparo eta ospetsuenaren bizitzaren eta obraren erretratua. Pablo del Amo honako dokumentala amaitu aurretik hil zen, atzitik, prozesu osoan parte-hartze erabakigarria izan zuen. Muntatzailearen testigantza zuzenak, muntatzailearekin lan egindako zuzendari askoren aldeko nahiz kontrako iritziak, bere film onenetako batzuren laburpen hautatuak, artxiboko materiala eta hari egindako omenaldietako zati batzuk sartu ditu Diego Galánek dokumentalean.