Teruelgo herrixka bat jendez hustutzen ari da. Alkateak etorkinak erakartzeko plan bat hozituko du, bereziki errumaniarrak eta argentinarrak, bertako ohiturak bereganatu ditzaten eta bertakoekin nahasi daitezen, ia denak pertsona edadetuak. El cielo gira lanaren arrakastaren ondotik, Ariadna Pujolek Bartzelonako Pompeu Fabra Unibertsitatetik datorren beste dokumental bat burutu du, oso berezko estiloaz azterketa soziologikoan sakontzen duena.